2013. február 1., péntek

Legjobb csokis muffin

Ezt a muffin receptet Gabojszánál találtam. A neten kutakodtam csokis muffin után, mert nem volt kedvem a saját muffinreceptjeimet átlapozni, pedig rengeteg van, egyszer egy egész muffinos könyvet lemásoltunk a kolléganőimmel. Ez a  muffin tényleg szuper lett. Puha, nem száraz, épp annyira édes, amennyire kell, szép nagyra nőtt és nagyon csokis. A receptet annyiban módosítottam, hogy másféle csokikat kevertem bele.


Hozzávalók:
250g liszt
100g cukor
1 zacskó sütőpor
2 ek sötét kakaópor
2 dl tej
1 dl tejföl
100g olvasztott vaj
1 tojás
1 tábla étcsokoládé és 1 tábla töltött csokoládé (nálam éppen Madártej ízű volt) - apró kockákra darabolva

Az ilyen egyszerű kevert tésztákkal nem szoktam sokat vacakolni. A darabolt csokik kivételével mindent összemérek egy edénybe és jól kikeverem. Ha már simára kevertem a tésztát, akkor forgatom bele a csokidarabokat. A muffintepsibe beleteszem a papír kapszlikat és 2/3-ig megtöltöm a masszával. Előmelegített sütőben 175 fokon (légkeveréssel elég 150 fok) 15 perc alatt készül el.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése