2014. szeptember 5., péntek

Fahéjas sárgabaracktorta

Sajnos jócskán elmúlt már a sárgabarack szezonja, de valami miatt nem sikerült ezt a receptet hamarabb közzétennem, megfeledkeztem róla. Szerintem más gyümölcsökkel is finom lehet, így akadálya nincs a kipróbálásának. (A recept egy 2008-as Fakanál újságból származik. Nagyon szerettem ezt a kis magazint, sajnálom, hogy már nem adják ki.)



Hozzávalók:
500gr érett sárgabarack
220gr liszt
2db tojás
100gr cukor
150gr vaj
150gr natúr joghurt
csipet só
1 kávéskanál őrölt fahéj
1 teáskanál szódabikarbóna
(+ én adtam még hozzá 1 evőkanál mákot, hogy ropogjon a fogunk alatt).

A vajat a cukorral és a fahéjjal kikeverjük, hozzáadjuk a tojásokat, a lisztet, a szódabikarbónát, sütőport, sót, joghurtot. A felét az előkészített formába öntjük, megpakoljuk a feldarabolt barack felével, majd a maradék tésztát rásimítjuk és kirakjuk a maradék barackkal. 175 fokon 45-50 percig sütjük.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése