2014. augusztus 26., kedd

Kecskesajttal töltött csirkemell



Anyu születésnapjára készítettem ezt vacsorára. Kecskesajtot még sohasem vettem, nagyon krémes volt és alig van valami íze, így rendesen be kell fűszerezni ezt az ételt. Én is sózhattam volna bátrabban.

Hozzávalók (4 személyre):
4 fél csirkemell kicsontozva és lebőrözve
8 szelet bacon
100gr kecskesajt
só, bors, rozmaring ágacska, olaj
1 cukkini (nálam most a sárga héjú a nyerő)
2-3 paradicsom

A cukkinit és a paradicsomokat felkarikázzuk és egy tepsi alján elrendezzük. Fűszerezzük és egy kevéske olajjal meglocsoljuk.
A húsba hegyes késsel zsebet készítünk, sózzuk, borsozzuk kívül belül. A zsebbe egy darab kecskesajtot dugunk, majd baconszeletekbe tekerve tepsibe helyezzük. A rozmaring levélkékkel megszórjuk és forró sütőben 1 órát sütjük.

Én kuszkuszt készítettem hozzá köretnek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése