2014. október 6., hétfő

Cukkinis brownie

Elég régen nem írtam, de most igyekszem pótolni, mert van néhány recept, ami csak arra vár, hogy megjelenjen. A következő brownie egy a sok-sok kedvencem közül, hiszen jó pár brownie recepten túlvagyok már. A receptet a Beastie's Bistro oldalán találtam és csak egy egész picit változtattam rajta. Tényleg isteni finom, szaftos és puha, zamatos és pofonegyszerű. Aki nem tudja mi van benne, szerintem soha nem találja ki.




Hozzávalók:
400gr reszelt cukkini (én sárga cukkinit választottam és héjastól reszeltem le)
200gr cukor
240gr finomliszt
30gr kakaópor
100ml olaj
80ml tejszín
pici só
1 tk szódabikarbóna
2 tk vanília kivonat
100gr étcsoki (apróra vágva)

A reszelt cukkinit az olajjal, tejszínnel és a vaníliakivonattal összekeverjük, majd hozzáadjuk a száraz anyagokat és sima tésztát keverünk. Sütőpapírral bélelt kb 20 x 25 cm-es tepsibe töltjük és 175 fokra előmelegített sütőben 30-35 percig sütjük. Ragacsos marad a közepe, de akkor már kész, ne süssük túl.

Ha kihűlt, szeleteljük és fogyasszuk el. Szerintem egy pohár tejjel nagyon finom lehet.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése