2014. május 23., péntek

Epres blondie

Pár perc alatt összedobható édesség. A receptet megint Szofikától kölcsönöztem, mert megláttam a Facebook oldalán és nem tudtam ellenállni. Egyszerűsége és szépsége segített felülkerekedni a fehér csoki iránt érzett ellenszenvemen. Köszönet érte. Picit módosítottam, és tettem bele egy pici sütőport, hogy ne legyen olyan lapos, hanem inkább piskóta szerű állaga lett.




Hozzávalók (20x20cm-es négyzet alakú vagy kb 20cm-es kerek formához):
100gr fehér csoki
30gr cukor
100gr vaj
80gr liszt
2db tojás
csipet só
1 kávéskanál sütőpor
pár szem eper

A vajat, sót, cukrot és az összetördelt fehér csokit egy tálba tesszük és mikróban 1 perc alatt összeolvasztjuk. Ha már meleg (nem forró!), egy fakanállal simára keverjük. Ha nem akar felolvadni még a csoki, tegyük vissza pár másodpercre a mikróba. A fakanál segítségével hozzákeverjük a lisztet, sütőport és a tojásokat. Kivajazott formába töltjük, majd a felkarikázott epreket a tetején elrendezzük.

180 fokra előmelegített sütőben 20 - 25 perc alatt megsütjük. Langyosan már szeletelhető.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése