2014. július 10., csütörtök

Sport szelet - Blogkóstolóra

A Blogkóstoló új, már a 17.!!! fordulójában Timi blogját kaptam (Családi rendelésre). Nem volt könnyű a helyzetem, mert elég kevés receptje van, és azok között is sok a diétás, ezért sokat gondolkodtam, végül ezt a Sport szeletet választottam. Van már hasonló a blogomon torta formában, de az egy kicsit más. Nagy időhiányban szenvedek mostanában, ezért ez nagy előnye ennek az édességnek, hogy pillanatok alatt össze lehet dobni, és még sokat mosogatni se kell utána. Mivel most láttam, hogy a határidő módosult és még van 10 napom, elképzelhető, hogy még kóstolunk valami mást is.

Fél adagot készítettem, nem viszem túlzásba a család hízlalását.


Hozzávalók:
250gr darált háztartási keksz
1,5 evőkanál kakaó
1dl tej
75 gr cukor
1 evőkanál rumaroma
120gr margarin
50gr étcsoki

Csokimáz:
100gr csokoládé - ét és tej vegyesen (nálam most egy fél tábla étcsoki és egy tejcsoki Mikulás esett áldozatul)


A kekszet és a kakaóport kimérjük egy tálba. A margarint a tejjel és a csokival mikróban felolvasztjuk, majd belekeverjük a cukrot, hogy felolvadjon egy kicsit. Az egészet hozzáöntjük a darált kekszhez a rumaromával együtt és jól összedolgozzuk.

Fóliával vagy sütőpapírral bélelt tepsibe simítjuk, jól letömörítjük, olvasztott csokival bevonjuk a tetejét. Amikor a csoki már kezd dermedni, bejelöljük egy kés hegyével a szeletek helyét, hogy majd a szeletelésnél ne törjön annyira a csoki. Hűtőben jól kidermesztjük és pár óra múlva szeletelhetjük is a sport szeletet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése