2014. június 17., kedd

Cukkinis rétes

Ezt magamtól állítottam össze, nem volt pontos receptem. A kolléganőmtől hallottam az ötletet és mivel ott várakozott a réteslap és a cukkini, összepárosítottam őket. Jó kis kombináció lett. Tzatzikit készítettem mellé.

Hozzávalók:
4 réteslap (fél csomag)
olvasztott vaj
1 db hagyma
700-800gr cukkini
2db paradicsom
reszelt sajt
só, bors, zsálya
1 db tömlős krémsajt
olaj

A cukkinit nagyon vékony csíkokra felvágjuk, a paradicsomot felkockázzuk. A felkarikázott hagymával egy kis olajon megsütjük - pároljuk úgy, hogy minden levét főzzük el. Fűszerezzük ízlés szerint és hagyjuk kihűlni. Ha már langyos, keverjük el benne a krémsajtot.

Az asztalra terítsünk egy megnedvesített konyharuhát, tegyük rá az első réteslapot, vajjal kenjük meg tegyünk rá egy másikat is és terítsük rá a töltelék felét. Szórjuk meg reszelt sajttal és tekerjük fel. A rétest helyezzük sütőpapírral bélelt tepsire. Járjunk el így a másik rétessel is. Tetejüket kenjük meg olvasztott vajjal. Előmelegített sütőben (150°C) süssük meg, amíg világosbarna lesz a teteje.

Salátával tálaljuk, de egy szelet sült húshoz is el tudom képzelni.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése